יום ראשון, 7 ביוני 2009

שירה בציבור: ערב בילוי בלתי נשכח

שירה בציבור: ערב בילוי בלתי נשכח

בילוי ב ערב שירה בציבור הוא אופציה נהדרת לבילוי מהנה במיוחד, שירה בציבור יכולה להוות כחלק מאירוע משפחתי, ימי הולדת, ערבי גיבוש לעובדים, וכן בילוי במועדוני שירה בציבור המיועדים לכך.

שירה בציבור מלווה בד"כ בזמן המנגן ושר במופע חי המלהיב את כולם או בפלייבק עם מצגת שקופיות עם מילות השיר או השירונים של פעם. ישנם ערבי שירה בציבור בשיתוף כוהני שירה ציבור כמו שרל'ה שרון, אפי נצר או עינת שרוף, אך מה שבאמת חשוב יותר הוא כל זמר שירה בציבור אשר ילהיב את האווירה.

שירה בציבור יכולה להוות בילוי נהדר, כולנו אוהבים לשיר לצלילי השירים שאנחנו אוהבים, שירה ביחד משחררת, מגבשת, מעלה את המצב רוח ומלהיבה את כל מי שנמצא באירוע.

לאחרונה התפתח טרנד חדש אצל הצעירים של בילוי ב ערבי שירה בציבור במועדונים עד רקידה על שולחנות, ערבי שירה בציבור כבר אינם נתפסים כבילוי למבוגרים שביננו המתרפקים על שירי נוסטלגיה ישנים, אלא גם לצעירים השרים אף לצלילי שירי פופ ורוק ישראלים , מזרחית ושאר שירים אהובים ופופולריים.

ישנם סוגים רבים של ערבי שירה בציבור , ערב שיח לוחמים – בו שרים שירי יום הזכרון ומספרים סיפורי גבורה של לוחמים, ערבי שירה בציבור לפי סגנונות ונושאים שונים: שירים צרפתיים, שירי אהבה, שירה ים תיכונית, מזרחית, שירים ע"פ יוצרים ועוד. כך שניתן לבחור לבלות ב ערב שירה בציבור לפי סגנון שירים אליהם אנו מתחברים.

ערב שירה בציבור הוא חוויה בלתי נשכחת המגבשת את כל הנמצאים בה, גורמת להשתחרר ולפצוח בשירה.

עד לפעם הבאה...