יום ראשון, 7 ביוני 2009

שירה בציבור: ערב בילוי בלתי נשכח

שירה בציבור: ערב בילוי בלתי נשכח

בילוי ב ערב שירה בציבור הוא אופציה נהדרת לבילוי מהנה במיוחד, שירה בציבור יכולה להוות כחלק מאירוע משפחתי, ימי הולדת, ערבי גיבוש לעובדים, וכן בילוי במועדוני שירה בציבור המיועדים לכך.

שירה בציבור מלווה בד"כ בזמן המנגן ושר במופע חי המלהיב את כולם או בפלייבק עם מצגת שקופיות עם מילות השיר או השירונים של פעם. ישנם ערבי שירה בציבור בשיתוף כוהני שירה ציבור כמו שרל'ה שרון, אפי נצר או עינת שרוף, אך מה שבאמת חשוב יותר הוא כל זמר שירה בציבור אשר ילהיב את האווירה.

שירה בציבור יכולה להוות בילוי נהדר, כולנו אוהבים לשיר לצלילי השירים שאנחנו אוהבים, שירה ביחד משחררת, מגבשת, מעלה את המצב רוח ומלהיבה את כל מי שנמצא באירוע.

לאחרונה התפתח טרנד חדש אצל הצעירים של בילוי ב ערבי שירה בציבור במועדונים עד רקידה על שולחנות, ערבי שירה בציבור כבר אינם נתפסים כבילוי למבוגרים שביננו המתרפקים על שירי נוסטלגיה ישנים, אלא גם לצעירים השרים אף לצלילי שירי פופ ורוק ישראלים , מזרחית ושאר שירים אהובים ופופולריים.

ישנם סוגים רבים של ערבי שירה בציבור , ערב שיח לוחמים – בו שרים שירי יום הזכרון ומספרים סיפורי גבורה של לוחמים, ערבי שירה בציבור לפי סגנונות ונושאים שונים: שירים צרפתיים, שירי אהבה, שירה ים תיכונית, מזרחית, שירים ע"פ יוצרים ועוד. כך שניתן לבחור לבלות ב ערב שירה בציבור לפי סגנון שירים אליהם אנו מתחברים.

ערב שירה בציבור הוא חוויה בלתי נשכחת המגבשת את כל הנמצאים בה, גורמת להשתחרר ולפצוח בשירה.

עד לפעם הבאה...

קריוקי,שירת קריוקי

שירת קריוקי

קריוקי – שירה חובבנית מול קהל אשר מקורה מיפן, קריוקי מבוצע בליווי פלייבק והקרנה של מילות השיר. תזמון מילות השיר מופיע באופן ויזואלי צבוע על גבי המקרן. כך יכול מבצע השיר לדעת את מילות השיר כאשר אינו יודע את כל מילות השיר.

ערב קריוקי הוא רעיון מצוין לערבי גיבוש בו הקרח נשבר, למשל, בין הבוס לעובד הפשוט, כששניהם עולים לבמה שרים ומזייפים.ערבי קריוקי משרים אווירה טובה ומשוחררת, שאפשר בהם ליהנות.

ערבי קריוקי נערכים בשני דרכים, בילוי ב ערב קריוקי במועדון קריוקי או להשכיר שירותי קריוקי מכונה ומקרן או מנחה מקצועי של ערבי קריוקי במיוחד עבור קהל ביישנים אשר ימריץ אנשים מהקהל לפצוח שירה.

למה שירת קריוקי היא דבר כל כך כיפי ?

ראשית, אין בן אדם שלא אוהב לשיר, כולנו אוהבים לשמוע מוזיקה, ומוזיקה גורמת לנו לשיר את מילות השיר האהוב עלינו, בין אם אנחנו יודעים לשיר היטב או בין אם אנחנו זייפנים הכי גדולים, לשיר בערב קריוקי אינו שונה מלשיר במקלחת או כשמבצעים פעולה מונוטונית להעביר את הזמן כמו ניקיונות, שטיפת כלים או בעת נסיעה משפחתית או שירה ביחד עם ילדים קטנים.

ההבדל בשירת קריוקי משירה באמבטיה הוא עצם העובדה שאנחנו שרים מול קהל של חברים או אנשים זרים. דבר הגורם לאנשים להירתע משירת קריוקי.

אחד הפחדים חוץ מהמבוכה הרבה, הוא הפחד לשיר ולזייף, אך צריך לזכור שבעצם כמעט כל מי שיעמוד בפנינו באותו ערב יזייף, וצריך להסתכל על הכיף העצום בלעמוד מול קהל שמוחא לנו כפיים, פחד נוסף בשירת קריוקי הוא הפחד לעמוד מול קהל, הפחד מן תשומת לב המרוכזת רק בך, אבל זהו הזדמנות מצוינת להתגבר על הפחד הזה שנטוע ברובנו.

לשיר קריוקי ולשיר בכלל את השירים האהובים עלייך, זה דבר משחרר, המשכיח אותך מצרות היום במיוחד אחרי יום רע, לצחוק משירת קריוקי של אחרים, לשיר ביחד את השירים, זה גורם לגיבוש בין לבין חברך, לשיר בכלל ברחוב, באמבטיה, בניקיונות, להתמכר לצלילי השיר האהוב עלייך, אפילו שיש מאזינים, משחרר את כל המחשבות והאנרגיות השליליות.

עד לפעם הבאה...