יום רביעי, 20 באוגוסט 2008

המלצות לעיצוב החופה שלכם

איך שאני רואה את הדברים החופה היא המרכז של הערב ביום החתונה. אמנם הרבה אורחים מחכים שזה יגמר מהר כי זה החלק ה"משעמם" מבחינתם, אך אני חושב שיש לתת משקל נכבד יותר לטקס זה (הרי לשם כך התכנסנו כאן, לא???, או שבעצם באתם רק לאכול ולדבר?). אני בטוח שהרבה שותפים לדעה זו כאשר הם חושבים על החתונה שלהם. כי בכל אופן לא הוצאנו הרבה כסף בשביל להיות מרכז למפגש חברתי - אך לצערנו לא ניתן להימנע מזה - אך עדיין ניתן להשקיע בטקס החתונה ועצב את החופה שהיא מרכז האירוע בדרך ייחודית ומגניבה.

מבנה החופה:


בד"כ המבנה של החופה היא בצורה מרובעת והיא מוגבהת מהקרקע. חופה שהיא גדולה תאפשר לבני משפחה לעמוד ולהצטרף לזוג הטרי, במידה והחלטתם שזה מה שאתם רוצים. ישנם חופות שממוקמות בלב אגם עם כניסה לחופה דרך גשרון - שזהו מבנה חופה ייחודי יותר אך מרחיק באופן פיזי את הקהל מהחופה. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות כמובן, וחשוב שתקחו בחשבון את היתרונות והחסרונות של כל חופה כאשר אתם מתכננים את החופה שלכם. חופה מהדור הישן היא ש-4 אנשים קרובים מחזיקים את החופה מעל לזוג הטרי - דבר זה יוצר קרבה פיזית של הקהל וחיבור חזק יותר לעצם החופה, אך בד"כ היא אינה מוגבהת וקשה לאנשים הנמוכים מבנינו לראות את החופה.


עיצוב חופה:

מבחינת עיצוב החופה, חשוב ראשית שהחופה תהה מוארת היטב, כך שהקהל יוכל להינות מעצם המעמד (ניתן להוסיף מעט תאורה צבעונית). השביל המוביל לחופה הינו האלמנט העיצובי הראשון של עצם עיצוב החופה והכניסה אליה. ניתן לעצב את שביל הכניסה לחופה בסידורי פרחים, מוביילים צבעוניים, בדים נשפכים וקשירות ייחודיות. ניתן להוסיף נרות שיקשטו את שביל החופה ויתנו נופך מרגיע ועיצובי לחופה שלכם, ניתן לקשט את השביל גם בבלונים. אני אישית אוהב גם שאת הכניסה לחופה מלווים ילדים המפזרים עלי כותרת של פרחים ומפריחים בועות סבון לאוויר - דבר זה לדעתי מוסיף מימד מחיה ומרגש לאירוע.מבחינת עיצוב החופה נהוג לעצב אותה בצבע לבן, אך עדיין ניתן לקשט את החופה בזרי פרחים או בלונים צבעוניים.

בעיקרון, אם אתם שוכרים חברה לעיצוב אירועים, הם ידאגו לכל הפרטים האלו בשבילכם - אך, חשוב שתעברו איתם מהם הפרטים החשובים לכם ותחשבו עליהם טרם הפגישה עם החברה לעיצוב אירועים. הם מסוגלים להציע לכם שלל גימיקים ייחודיים לאירוע שלכם, כמו: זיקוקים/זיקוקין בזמן הכניסה לשביל החופה, זיקוקי דינור בסוף החופה, בלוני הליום, הפרחת פרפרים, הפרחת יונים לבנות ועוד. כל האלמנטים האלו יכולים לשדרג את האירוע שלכם וחשוב שתיוועצו ראשית עם מארגן החתונות שלכם לגבי עלויות.


מזל טוב ובהצלחה